Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

Sambata si duminica, 7 si 8 iulie 2018, Institutul de Marketing organizeaza un curs de marketing intensiv in cadrul programului de certificare Diploma in Marketing Profesional.

Programul scurt de certificare Digital Strategy este un program de nivel 6, care permite participantilor sa aprofundeze informatii despre cum pot implementa practici de marketing digital in planificarea strategica de marketing pentru organizatiile in care lucreaza.

Cursul ofera informatii despre cum pot organizatiile sa raspunda rapid nevoilor pietei pe care se afla prin crearea unui mix de marketing digital adecvat. Se vor aprofunda instrumente de management si indicatori de masurare a performantei digitale si se va pune accent pe utilizarea lor pentru a sprijini atingerea obiectivelor de business ale organizatiei.

Aprofundare suport teoretic

Sesiunea 1 – Mediul digital în schimbare

Sesiunea 2 – Realizarea unui audit de marketing digital

Sesiunea 3 – Dezvoltarea obiectivelor și a strategiei digitalale

Sesiunea 4 – Dezvoltarea unui mix de marketing digital (1)

Sesiunea 5 – Dezvoltarea unui mix de marketing digital (2)

Sesiunea  6 – Realizarea unui plan de acțiune digitală 

Sesiunea 7 – Monitorizarea și măsurarea planurilor de marketing digital 

Sesiunea 8 – Testarea și optimizarea strategiilor de marketing digital

Georgina Park unul dintre tutorii Oxford College of Marketing pentru programele de certificare și trainer la Institutul de Marketing. Este fostă absolventă a cursurilor Chartered Institute of Marketing și a lucrat în companii ca: EY, Experian sau Nettlestead Associates. Este o bună cunoscătoare a marketingului B2B și B2C orientat pe date cu o experiență de peste nouă ani în marketing digital și patru ani în management.

Cererti detalii si nu ratati inscrierile!