Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

Customer Experience

Modulul Customer Experience face parte din certificarea CIM Certificatul în Marketing Profesional. Seminarul de induction face parte din orarul certificării în marketing în varianta blended learning, cu cursuri la zi, și reprezintă o introducere în tema a celor care se vor înscrie pentru sesiunea de evaluare din aprilie 2019.

Certificarea Customer Experience le va oferi cursanților CIM instrumente pentru a identifica, monitoriza și crește calitatea experienței clienților cu scopul îmbunătățirii rezultatelor și performanței generale a organizației.

Moderatorul sesiunii este Andreea Coca, trainer în cadrul Institutului de Marketing și Market Integration Lead la Kantar TNS, specialist în ceea ce presupune integrarea a multiple surse de informații și abordări de cercetare de piață pentru înțelegerea consumatorilor și a trendurilor care susțin inovația. 

Andreea va va prezența și va va ghida prin tot ce înseamnă: platforma de studiu Oxford College of Marketing, informațiile, resursele și procedurile Chartered Institute of marketing (CIM), modul de studiu, bibliografia, webinarele și tema de examinare pentru sesiunea aprilie 2019.  Orarul pentru sesiunea din aprilie îl gășiți aici.

Întâlnirea va avea loc la sediul nostru de la IntegralEDU- Bucureşti: Bd. General Gh. Magheru Nr. 41, Et.1, Ap.1, Sector 1. Punct de reper: Piaţa Romană, vis-a-vis de coloane, între farmacia Catenă şi Marshal Tourism.

Cei care nu doresc să urmeze o certificare întreagă, pot urmă certificarea de scurtă durata Customer Experience, la finalul căreia vor primi un Award de la Chartered Institute of Marketing.