Loading Evenimentele

Nu rata joi, 24 iunie, de la ora 18:00-19:00, o sesiune specială de induction pentru cursurile de marketing certificate international de Chartered Institute of Marketing (CIM)  cu Diana Rada-Puiu, Customer Experience Expert la Orange. 

  • Ce şi cum înveţi într-un  program de training de marketing  certificat internațional?
  • Cum se desfăşoară cursurile?
  • Care este programul de studiu?
  • Care sunt paşii
  • Teoriepractică sau ambele?
  • Ce suport primeşti de la traineri şi tutori?
  • De cât timp ai nevoie
  • Câte ore pe săptămână şi câte într-un modul certificat?
  • Cum îmbini un program încărcat de la serviciu cu studiul pentru certificare?
  • Ce resurse ai la dispoziţie
  • În ce constă proba de evaluare? 

 

Diana esteprin experiența și formare, un  avocat al clientului, o entuziastă a digitalului, creator de conținut și traducătorCoordonează de peste 13 ani implementarea de proiecte cu impact asupra experienței clienților și campanii locale de marketing și comunicare în domeniile telecomunicații și financiar-bancar. 

Aabsolvit primul cursul certificat de customer experienceşi este implicată activ într-un program de  training avansat de experienţă digitală cu Institutul de Marketing şi Oxford College of Marketing. 

Rezervă-ţi loc gratuit din timp, AICI.