Loading Evenimentele

Exersați și aprofundați principiile scrierii publicitare eficiente!
📍CÂND: 21 septembrie 2021

Cum vă ajută?

După participarea a acest training, participanții vor putea:

– Să stăpânească tehnicile cheie de construcție a textului publicitar;
– Să creeze sau să obțină texte de impact de la colaboratori și agenții;
– Să evite greșeli costisitoare datorate alegerilor și deciziilor legate de textele publicitare;

Cui se adresează?

Workshop-ul se adresează tuturor celor care coordonează sau se ocupă de activități de marketing și sunt responsabili pentru dezvoltarea sau evaluarea textelor publicitare, indiferent că lucrează inhouse, cu freelanceri sau cu agenții.

Structură curs

Bazele scrierii publicitare eficiente:
– de la USP la concept creativ;
– de la slogan la copy;
– de la clasic la digital.
-Decalogul copywriterului: Cele zece principii care asigură awareness și memorabilitate scrierii publicitare.
-Ponturi care „nu se dau”:
-Greșeli frecvente, metehne și prejudecăți ale publicitarilor (cum să le recunoaștem, cum să le evităm, cum să le corectăm).

Florin Dumitrescu este poet şi publicitar, textier, editorialist, trainer şi profesor. A lucrat peste douăzeci de ani în publicitate în poziții de copywriter şi director de creaţie. A fost editorialist la revista de profil Advertising Maker şi a ținut un „Jurnal antropologic” în Cațavencii, după un doctorat în socio-antropologie la SNSPA coordonat de prof. Vintilă Mihăilescu.

Este autorul unor lucrări de specialitate, precum „Bâlciul Universităţii” (Humanitas, 2013) și „Tradiții la superofertă” (Cartier, 2015), dar se încumetă să scrie și versuri pentru copii sau cărți de poezie, precum recentul volum „Dodii”, (Nemira/Vorpal, 2016). Din 2019, Florin Dumitrescu colaborează ca trainer la Institutul de Marketing.

Preț curs: 95 euro + TVA

Detalii și înscrieri la info@institutuldemarketing.ro.

Cursul este disponibil și în abonamentul de training anual Marketing Pass.
https://bit.ly/3vTNyW2