Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

IMPORTANT:

Cursurile și întâlnirile față în față organizate de Institutul de Marketing în luna martie vor fi amânate. Contextul evoluției epidemiei COVID-19 și preocuparea față de sănătatea și siguranța cursanților noștri ne impun măsuri de prevenție, așadar vom reveni cu detalii imediat ce vom stabili datele sigure pentru desfășurarea acestora.

Cum vă ajută?

Cursul intensiv Marketing Essentials  oferă un parcurs sistematic și concentrat de instrumente și noțiuni de marketing ilustrate prin exemple aplicate și studii de caz din România și din străinătate.Întreaga prezentare a cursului se bazează pe modelul SOSTAC®, al treilea cel mai popular model de marketing din lume în sondajul Chartered Institute of Marketing (CIM), ușor de reținut și asigură structurarea planurilor pentru diferite activități de planificare.

Cui se adresează?

Cursul de marketing aplicat se adresează celor care își doresc să înțeleagă rapid noțiunile de bază sau aspiră la o carieră în domeniu și sunt la început de drum. Le este foarte util celor care lucrează în arii complementare, cum ar fi vânzări, procurement, relații cu clienții și își doresc să exploreze această arie.

 

Structură curs

Ziua întâi

1.Analiza situației: UNDE SUNTEM ACUM?

a. Cum performăm?
b. Care sunt avantajele noastre competitive (și atuurile de marketing)?
c. Ne concentrăm pe cele mai bune segmente de clienți? Cu cel mai mare potențial accesibil de piață?
d. Folosim cele mai potrivite canale pentru comunicare și distribuție?
e. Ce evenimente sau tendințe pe care nu le pot controla pot avea impact asupra afacerii mele?

2.Privind spre viitor: UNDE NE DORIM SĂ AJUNGEM?

a. Obiective de business
b. Obiective de marketing
c. Obiectivele comunicării de marketing

3. Strategia (“the big picture”): CUM AJUNGEM ACOLO?

a. Segmentare – Cum segmentăm piața?
b. Targeting – Pe ce segmente de piață dorim să ne concentrăm? – INVITAT SPECIALAndra Mura, Regional Brand Manager South-Central Europe la Mondelēz International
c. Poziționare – Cum dorim să fim percepuți în fiecare segment țintă?

Ziua a doua

1.Tacticile de marketing (the details): CUM MAI EXACT AJUNGEM ACOLO?

a. Ce instrumente de comunicare vom folosi?
b. Cum le vom folosi?
c. Ce mesaje dorim să comunicăm?
d. Suntem consecvenți pe diferite instrumente și mesaje?
e. Avem resursele/ bugetele necesare?

2.Destinația finală: CINE FACE? CE ȘI CÂND? CUM NE ASIGURĂM CĂ AM AJUNS UNDE NE-AM PROPUS? – Ana Maria Marinescu, Global Integrated Marketing Specialistla Honeywell.

a. Cine va face ce și când?
b. Ce resurse sunt necesare pentru fiecare acțiune?
c. Cum măsurăm performanța și ce indicatori folosim?
d. Responsabilitatea pentru măsuraree
e. Frecvența monitorizării
f. Instrumente și resurse pentru măsurare și monitorizare.

3. Recapitulare. Instrumente. Key learning points.

Cât costă?

950 lei + TVA   

Unde?

Casa de Traduceri, Str. Teodor Ștefănescu nr. 4, București