Loading Evenimentele

Învățați marketing structurat și aplicat!

Cursul de marketing aplicat oferă acces într-o formă interactivă şi concentrată la cel mai extins know-how de profil al Oxford College of Marketing, în două întâlniri interactive online pe 15 şi 22 mai 2021 și o sesiune de recapitulare pe 19 iunie, de la ora 11:30 la 14:30, susţinute de un trainer din Marea Britanie.

În două sesiuni de câte trei ore pe platforma Zoom, participanţii vor primi informațiile necesare pentru a înțelege rolul funcției de marketing într-o organizație și instrumente de analiză ale comportamentului consumatorului care să susțină demersuri de segmentare eficientă.

Vor înțelege cum influențele externe de mediu afectează planificarea și cum cercetarea și analiza mediului de marketing ajută în luarea deciziilor;

Cursul asigură instrumente practice care pot fi utilizate în cadrul organizațiilor pentru a răspunde nevoilor pieței și ale clienților.

AGENDĂ

Sesiunea 1 – Rolul și funcțiile marketingului

Sesiunea 2 – Influențe cheie asupra comportamentului consumatorului

Sesiunea 3 – Criterii de segmentare în marketing

Sesiunea 4 – Mediul de marketing și impactul asupra planificării

Sesiunea 5 – De la date la informații și insight-uri în marketing

Sesiunea 6 – Mixul de marketing

Sesiunea 7 – Mixul de marketing extins

Sesiunea 8 – Mixul de marketing aplicat.

Cursul intensiv de marketing aplicat se adresează profesioniștilor fără pregătire în marketing, dar cu experiență în domenii colaterale: vânzări, finanțe, relații clienți, care doresc să crească profesional acumulând instrumente și expertiză de specialitate.

Preț curs: 280 euro + TVA

Cereți detalii și nu ratați înscrierile.

Cursul este disponibil și în abonamentul de training anual Marketing Pass.