Loading Evenimentele

Cursul de managementul resurselor oferă acces într-o formă interactivă şi concentrată la cel mai extins know-how de profil al Oxford College of Marketing, în trei întâlniri interactive online pe 15 mai22 mai şi 5 iunie 2021, de la ora 11:30 la 14:30, susţinut de un trainer din Marea Britanie.

În trei sesiuni de câte trei ore pe platforma Zoom, participanţii vor învăța să utilizeze o mulțime de resurse pentru a optimiza rezultatele de marketing într-un mod eficient și vor dobândi cunoștințe și abilități pentru a gestiona resurse financiare care sunt esențiale în asigurarea rentabilității investițiilor din cadrul companiei lor.

AGENDĂ

Sesiunea 1 – Înțelegerea cerințelor echipei de marketing
Sesiunea 2 – Cum asigurăm succesului muncii în echipă (1)
Sesiunea 3 – Cum asigurăm succesului muncii în echipă (2)
Sesiunea 4 – Cum stimulăm succesul muncii în echipă
Sesiunea 5 – Tehnologie şi mixul resurselor de date
Sesiunea 6 – Optimizarea mixului de resurse
Sesiunea 7 – Managementul bugetului de marketing
Sesiunea 8 – Monitorizarea, evaluarea și raportarea performanței financiare a activităţilor de marketing.

Cui se adresează?

Cursul intensiv de managementul resurselor se adresează tuturor celor implicați în managementul și valorificarea potențialului brandurilor la nivel strategic și operațional. Este în egală măsura util celor implicați în decizii și alocarea de resurse  pentru creșterea și valorificarea portofoliilor de branduri, chiar dacă nu au responsabilități de marketing full time: manageri generali și financiari, responsabili de achiziții.

Preț curs: 280 euro + TVA

Cereți detalii și nu ratați înscrierile!