Loading Evenimentele

Cursul de managementul brandurilor oferă acces într-o formă interactivă şi concentrată la cel mai extins know-how de profil al Oxford College of Marketing, în trei întâlniri interactive online pe 15 mai, 22 mai şi 5 iunie 2021, de la ora 11:30 la 14:30, susţinut de un trainer din Marea Britanie.

În trei sesiuni de câte trei ore pe platforma Zoom, participanţii vor obține o abordare strategică asupra brandingului la nivel de produs sau serviciu, astfel încât să se alinieze cu brandul companiei și să aibă un impact pozitiv asupra reputației acestuia. Vor aprofunda tehnicile de definire a obiectivelor de brand, soluții pentru activări de brand și vor lucra cu instrumente de management al portofoliului de brand.

AGENDĂ

Sesiunea 1 – Definirea brandurilor. Poziţionarea de brand
Sesiunea 2 – Strategia de brand
Sesiunea 3 – Înțelegerea factorilor care  conduc la succesul brandului şi asigură identitatea de brand
Sesiunea 4 – Dezvoltarea unui plan de brand (1)
Sesiunea 5 – Obstacole în dezvoltarea unui plan de brand şi cum le depăşim (2)
Sesiunea 6 – Cum ajungem de la date şi informaţii la insight-uri pentru îmbunătățirea planului de brand?
Sesiunea 7 – Managementul resurselor pentru realizarea planului de brand
Sesiunea 8 – Indicatori de performanţă de brand şi interpretarea lor. Adaptarea planului de brand pentru o optimizare continuă.

Cui se adresează?

Cursul intensiv de managementul brandurilor se adresează tuturor celor implicați în managementul și valorificarea potențialului brandurilor la nivel strategic și operațional. Este în egală măsura util celor implicați în decizii și alocarea de resurse pentru creșterea și valorificarea portofoliilor de branduri, chiar dacă nu au responsabilități de marketing full time: manageri generali și financiari, responsabili de achiziții.

Preț curs: 280 euro + TVA

Cereți detalii și nu ratați înscrierile!