Loading Evenimentele

Faceţi primul pas către un program de leadership în marketing!

Cursul certificat Leading Change oferă acces într-o formă interactivă şi concentrată la cel mai extins know-how de profil al Oxford College of Marketing, în trei întâlniri interactive online pe 26 iunie, 3 iulie și 10 iulie, de la ora 11:30 la 14:30, susţinute de un trainer din Marea Britanie.

Leading Change este un modul de bază ce face parte din Programul de Leadership în Marketing. Cursul se poate urma și ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

Cum vă ajută?
Un rol cheie al managerilor de marketing şi al profesioniştilor seniori este să coordoneze şi să susţină schimbările în cadrul unei organizaţii. Acest modul sprijină cursanţii să facă faţă acestor provocări şi oferă o bază solidă pentru a crea noi direcţii în valorificarea potenţialului de schimbare şi inovaţie al organizaţiei. În plus, va dezvolta o înţelegere solidă asupra modului în care capabilităţile şi punctele tari ale organizaţiei pot fi dezvoltate pentru a construi şi susţine o poziţie clară în piaţă şi a genera schimbările necesare în interior.

Cui se adresează?
Programul de certificare Leading Change se adresează profesioniştilor cu experiență în marketing care lucrează la un nivel strategic sau care aspiră să facă acest lucru. De asemenea, se adresează și consultanților care caută recunoaștere profesională și doresc să obţină și statutul de Chartered Marketer, fie că lucrează în organizații mari sau pe cont propriu.

Ce învățați la curs?

Cursul este structurat în trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții vor învăța să:

Construirea contextului favorabil schimbării

  • Dezvolte o înțelegere critică a modului în care pot valorifica potențialul organizației şi genera și susține crearea de valoare pentru toți stakeholderii;
  • Să folosească insight-uri pentru a dezvolta o inovație durabilă, relevantă pentru direcția și resursele organizației.

Crearea unei culturi care are la bază schimbarea

  • Evalueze rolul  valorii de brand și al reputației corporației în direcționarea și susținerea schimbării în cadrul organizației;
  • Demonstreze  cum poate o cultură organizațională orientată către client să susțină strategii care să optimizeze capabilităţile corporative.

Implementarea unui plan de schimbare organizaţională

  • Recomande modalităţi contemporane de leadership şi management  eficient  pentru a crea cu adevărat schimbare organizațională;
  • Evaluze procesul și mediul necesar implementării, revizuirii și analizei asupra eficienței schimbării organizaționale.

Conținutul sesiunilor online va cuprinde noțiuni despre:

–  Introducere în managementul schimbării
–    Cataliştii schimbării
–   Date şi informaţii
–   Asset-uri, competenţe şi stakeholder-i
–   Managementul brandurilor şi al reputaţiei
–   Cultură organizaţională
–   Implementarea schimbărilor
–   Măsurare şi evaluare a eficacităţii schimbărilor.

Cu ce instrumente se lucrează?

  • Modele de  analiză ale nevoilor şi priorităţilor stakeholderilor;
  • Instrumente de audit ale resurselor şi capabilităţilor organizaţiei;
  • Modele şi instrumente de colectare şi analiză a datelor;
  • Instrumente de management de brand;
  • Modelele şi instrumente de comunicare integrată;
  • Măsurarea şi monitorizarea holistică a valorii de brand;
  • Instrumente de management a portofoliului de produse şi servicii;
  • Instrumente de monitorizare şi evaluare a performanţei de marketing.

Cum se studiază?
Marketing Leadership Gateway, 4 sesiuni interactive virtuale: 22-23 mai și 5-6 iunie, între orele 11.30-14.30
Virtual Intensive Weekends, 3 sesiuni interactive virtuale: 26 iunie, 3 iulie și 10 iulie, intre orele 11.30 – 14.30

📌 4 luni acces la platforma de studiu online Oxford College of Marketing – lecții interactive, podcasturi, studii de caz
📌 Un webinar workshop de suport pentru realizarea lucrării practice
📌 Două runde de feedback individual de la un tutore din Marea Britanie, pentru realizarea lucrării practice

Cum se obține acreditarea?
Cursul se va finaliza cu o lucrare practică pe o temă la alegere și o organizație aleasă de cursant (de obicei, cea în care lucrează).

Cât costă cursul?
1400 EUR + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 76 EUR + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 340 EUR + TVA/modul. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul, la datele limită din fiecare dintre cele trei sesiuni anuale de evaluare: aprilie, iulie și decembrie.

💡 Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză.

Termen limită de înscriere: 10 mai

Preț curs certificat: 1400 euro + TVA

Preț 3 sesiuni interactive online: 280 euro + TVA

Cereți detalii și nu ratați înscrierile!