
Curs intensiv Product Management
2 iunie, 2021 @ 10:00 - 4 iunie, 2021 @ 13:00
| 280€ + TVAStrategie și inovație în managementul de produs
Instrumente esențiale pentru Product Management
Scop
- Cursul de managementul produselor asigură specialiștilor din companii instrumente practice pentru a construi, dezvolta și gestiona eficient o strategie de management și planificare de produs, contribuind la creșterea performanței organizațiilor.
Cui se adresează?
Cursul de management al produselor se adresează tuturor celor implicați în procese și decizii legate de creare, dezvoltare, lansare și management de produs, de la brand manageri, coordonatori sau manageri de marketing la responsabili de dezvoltare sau achiziții, proprietarilor de afaceri din diverse domenii, de la start-up-uri la companii mari. Este un curs util tuturor celor care au nevoie să afle cum se construiește și cum se gestionează eficient o strategie de management și planificare de produs.
Structură curs
ARII DE CONȚINUT ACOPERITE:
- Strategia de produs pas cu pas; roadmap;
- Abordări și bune practici de management și planificare de produs;
- Analiza pieței și a portofoliului de produse;
- Procesul de creare de produse noi (new product development, NPD): generarea de idei și screening-ul, dezvoltarea și testarea conceptului, analiza de business, dezvoltarea, testarea produselor și lansarea produselor;
- Gestionarea produselor post-lansare, gestionarea creșterii, gestionarea produselor mature și deciziile de retragere de produse;
- Evaluarea performanței organizaționale și planificarea acțiunilor pentru îmbunătățirea managementului produselor în organizația în care lucrează participanții;
- Provocări și cauze pentru care produsele eșuează; cum se poate reduce rata de eșec. Exerciții și exemple.
AGENDA
De la viziune si obiective la strategia de business;
Strategia de produs pas cu pas;
Etape din ciclul de viață al produsului;
Product portfolio management: exploit vs explore;
Cum ne folosim de Business Model Generation si Value Proposition?
Despre USP, ESP, HSP si product positioning
„Product Roadmap” si planul tactic pentru VUCA world;
Principii Lean si cum ne ajuta in Product Management;
Cum măsurăm rezultatele? Cum ajustam strategia, product roadmap-ul si planul tactic?
Cum sarbatorim?
Recapitulare. Key learning points.
Cât costă?
280 euro + TVA
Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.
Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.
Unde?
Online, pe platforma Zoom.