Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

Strategie și inovație în managementul de produs

Instrumente esențiale pentru Product Management

1-2 februarie, 10:00-16:00 și 3 februarie, 10:00-13:00 (curs online).

Trainer: Andrei Dinulescu, facilitator și trainer specializat în Visual & Design Thinking, Lean, Six Sigma și Agile.

Scop

  • Cursul de management produselor asigură specialiștilor din companii instrumente practice pentru a construi, dezvolta și gestiona eficient o strategie de management și planificare de produs, contribuind la creșterea performanței organizațiilor.

Cui se adresează?

Cursul de management al produselor se adresează tuturor celor implicați în procese și decizii legate de creare, dezvoltare, lansare și management de produs, de la brand manageri, coordonatori sau manageri de marketing la responsabili de dezvoltare sau achiziții, proprietarilor de afaceri din diverse domenii, de la start-up-uri la companii mari. Este un curs util tuturor celor care au nevoie să afle cum se construiește și cum se gestionează eficient o strategie de management și planificare de produs.

Structură curs

ARII DE CONȚINUT ACOPERITE:

  • Strategia de produs pas cu pas; roadmap;
  • Abordări și bune practici de management și planificare de produs;
  • Analiza pieței și a portofoliului de produse;
  • Procesul de creare de produse noi (new product development, NPD): generarea de idei și screening-ul, dezvoltarea și testarea conceptului, analiza de business, dezvoltarea, testarea produselor și lansarea produselor;
  • Gestionarea produselor post-lansare, gestionarea creșterii, gestionarea produselor mature și deciziile de retragere de produse;
  • Evaluarea performanței organizaționale și planificarea acțiunilor pentru îmbunătățirea managementului produselor în organizația în care lucrează participanții;
  • Provocări și cauze pentru care produsele eșuează; cum se poate reduce rata de eșec. Exerciții și exemple.

Vedeți agenda completă.