Loading Evenimentele

Cursul de inovație în marketing oferă acces într-o formă interactivă şi concentrată la cel mai extins know-how de profil al Oxford College of Marketing, în trei întâlniri interactive online pe 6, 7 şi 13 noiembrie 2021, de la ora 11:30 la 14:30, susţinut de un trainer din Marea Britanie.

În trei sesiuni de câte trei ore pe platforma Zoom, participanţii vor aprofunda metode și instrumente cu ajutorul cărora să poată capitaliza oportunități generatoare  de valoare adăugată pentru companie și acționari în actualul mediu în care competiția acționează disruptiv. Cursul de inovație în marketing sprijină participanții să includă inovația în toate funcțiile și procesele de marketing, să identifice oportunitățile de a genera profit și factorii care facilitează inovația în organizații.

AGENDĂ

– Introducere în inovația de marketing

– Procesul inovației

– Evaluarea inovațiilor de marketing

– Dezvoltarea unei culturi a inovației

– Construirea de echipe și relații eficiente pentru managementul inovațiilor

– Procese de marketing intern,dezvoltarea și coordonarea echipelor

– Managementul schimbării

– Creativitate și inovație în implementarea proiectelor.

Cui se adresează?

Cursul intensiv de inovație în marketing se adresează profesioniștilor cu experiență care coordonează sau sunt implicați în proiecte de inovație de marketing și pot astfel să aducă valoare adăugată companiei.

Preț curs: 280 euro + TVA

Cursul este disponibil și în abonamentul de training anual Marketing Pass.

Cereți detalii și nu ratați înscrierile!