Loading Evenimentele

Cursul Experiență digitală oferă acces într-o formă interactivă şi concentrată la cel mai extins know-how de profil al Oxford College of Marketing, în trei întâlniri interactive online pe 15 mai, 22 mai şi 5 iunie 2021, de la ora 11:30 la 14:30, susţinut de un trainer din Marea Britanie.

În trei sesiuni de câte trei ore pe platforma Zoom, participanţii vor acumula cunoștințele și competențele necesare pentru a înțelege traseele de achiziție ale clienților,  respectând legislația în vigoare, pentru a oferi experiențe relevante și selecta canalele potrivite, răspunzând deopotrivă comportamentelor în schimbare ale clienților, dar și obiectivelor de business.

AGENDĂ

– Digital Channel Selection

– Developing Digital Customer Insights

– Digital Media Channels in Practice (1)

– Digital Media Channels in Practice (2)

– Channel Compliance

– Mapping The Customer Journey

– Appraising the Customer Journey & User Experience

– Creating A Plan To Improve Digital Customer Experience

Cui se adresează?

Cursul intensiv Experiență digitală se adresează tuturor profesioniştilor interesaţi să obţină rezultate în managementul integrat al experienţei digitale şi nu au timp sau nu sunt încă decisi să urmeze integral un program certificat.

Preț curs: 280 euro + TVA

Cursul este disponibil şi în abonamentul de training anual Marketing Pass.

Cereți detalii și nu ratați înscrierile!