Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

MARKETING DIGITAL APLICAT

Cum planifici campanii digitale eficiente prin exemple și studii de caz

Pe cine ajută și pentru cine este gândit?

  • Pe toți cei implicați în managementul strategiilor și tacticilor digitale, care se ocupă de planificarea, implementarea și monitorizarea de campanii;
  • Pe managerii și ownerii de business care investesc bugete în digital și vor să se asigure că iau decizii bazate pe date;
  • Pe toți manageri și practicienii care s-au concentrat până în prezent pe offline și vor să fie la zi cu managementul cananelor și bugetelor de social media;
  • Companiile care externalizează activitățile de digital și au nevoie să colaboreze eficient cu agențiile și furnizorii.

Cu ce pleci de la curs?

  • Cu întelegerea clară a rolului tacticilor și canalelor social media în strategia digitală și în strategia de business a unei organizații;
  • Cu inspirație și modalități practice de lucru exersate prin studii de caz;
  • Cu exemple concrete de abordare a strategiilor și a campaniilor de awareness, dar și de performance în social media;
  • Cu instrumente rodate de gândire și de acțiune de la practicieni cu experiență în industrii și domenii variate.

Structură curs

Cum arată agenda de training?

MODUL 1. SOCIAL MEDIA MARKETING. AWARENESS GOAL

27 februarie 2025, 09:00-12:30, offline, București, Cladirea Casiani – Strada Londra nr 22.

Ce rol are fiecare platformă de social media în strategia digitală generală? Cum folosim fiecare canal?

Demonstrație aplicată pe studiu de caz. Se vor prezenta într-un context practic și aplicat  rolurile fiecărei platforme (Meta, Tiktok, YouTube ).

Cu ce obiective și cu ce rezultate folosim fiecare platformă de social media? Trecem în revistă  indicatorii de performanță (KPI-i) importanți pentru fiecare tip de campanie.

Ponturi, mod de lucru și exercițiu practic: cum alocăm resursele (3 M – money, men&minutes)  în campanii și canale de awareness cu KPIs aferenți.

Studiu de caz și exercițiu aplicat: 

Cum  interpretăm datele astfel încât să ne dăm seama de succesul unei campanii. Analiză KPIs. Exercițiu aplicat pe studiu de caz de campanie și KPI-i aferenți.

Challenge your agency but make it your partner! Exercițiu joc de rol ( roleplay) Agentie vs client + exercițiu de grup/individual cu analiză și  interpretare de  KPIs.

Cum alocăm eficient bugetele? Cât pentru awareness și cât pentru alte obiective? Exerciții pe studiu de caz.

 

MODUL 2. SOCIAL MEDIA MARKETING. PERFORMANCE GOALS. CONVERSION FUNNELS &INTEGRATION

27 februarie, 13:00-16:30, offline, București, Cladirea Casiani – Strada Londra nr 22.

Canale și tipuri de campanii pentru obiective de performance. Exemple și studii de caz legate de canalele și tipurile de campanii care se pot folosi pentru vânzări: Google, Meta +, Instagram, TikTok.

KPIs și interpretarea lor. Exerciții de grup, Roleplay cu agenția.

Matematica social media. Bugetul de social media în ansamblul investițiilor de digital și de marketing.  Cum stabilim target-ul de vânzări și calculăm bugetul pe care trebuie sa îl investim în performance în funcție de obiectiv (CPA, CPC, CTR – ROAS)?

 

TRAINER:

Oren Meshoulam conduce  agenția – Terramin Mesh Marketing Solutions, pe scurt TMM care colaborează în România cu branduri precum Secom sau Musette, dar care este implicată  şi în  proiecte de marketing digital ce vizează si alte piețe precum Franţa, Germania sau Canada. Oren a acumulat peste 19 ani de experiență în roluri de CEO, director de strategie, management și marketing internațional și se bazează în munca sa pe înțelegerea psihologiei potențialilor clienți și valoarea pe termen lung pe care aceștia o pot aduce pentru un business.

Află mai multe despre acest curs AICI.