Loading Evenimentele

Joi, 23 februarie, de la 9:30 la 11:00, online, pe platforma Zoom

În contextul triplei recesiuni când multe companii își reduc drastic bugetele de marketing, optimizarea resurselor este esențială. Prima ediţie din acest an a întâlnirilor “Insiders” sprijină participanţii cu instrumente şi exemple aplicate pentru optimizarea campaniilor digitale, alături de Veronica Bogdacenco, specialist în optimizare digitală.

Întâlnirea vine cu răspunsuri, explicaţii şi exemple aplicate pentru 3 întrebări, într-o succesiune care vă va creşte abilitățile de a optimiza eficient o campanie sau o iniţiativă de marketing digital:

  1. Cum construim un funnel pentru campanie?
  2. Cum identificăm ariile de optimizare?
  3. Ce posibilități de testare avem pentru fiecare dintre acestea?

Veronica Bogdacenco este cel mai tânăr Chartered Marketer din România și specialist în optimizare digitală cu peste 10 ani de experiență în marketing online în România și Marea Britanie. După studiile postuniversitare de B2B Digital Marketing din Londra, a primit un grant de la guvernul britanic pentru a se specializa în Business Analysis și Product Management, devenind membru al British Computer Society. Făcând astfel trecerea dintre marketing și tehnologie, know-how-ul acumulat sprijină oamenii de marketing să implementeze o abordare centrată pe utilizator, susținută de date și folosind principii și metodologii de CRO, UX și agile marketing.

Întâlnirea se adresează exclusiv cursanților şi absolvenţilor înscrişi la cursuri sau Marketing Pass.

Rezervaţi-vă loc din timp AICI.