Consumer Strategy in Covid Times
21 iulie, 2021 @ 18:30 - 19:30
Pe 21 iulie, de la ora 18:30, vă invităm la un eveniment interactiv și valoros din seria “Marketing knowledge”, dedicat regenerării strategiei în contextul Covid prin integrarea canalelor și oportunităților digitale.
Vă pregătim o discuție cu know-how și exemple selectate și prezentate de doi specialişti cu vastă experiență de marketing câștigată în sute de planuri și proiecte locale și internaționale, extinse în ultimii ani și în comerț online și proiecte de transformare digitală: Oana Laza, Chief Digital Officer, NEPI Rockcastle și Teodora Șaguna, consultant de marketing și trainer la Institutul de Marketing.
Din agendă:
- Ce s-a schimbat datorită impactului Covid: comportamentul consumatorului, noi trenduri, noi abordări strategice, noi surse de avantaj competitiv;
- Cum au reacționat jucătorii și industriile: exemple punctuale
- Cum se pot regenera strategiile?
- Cum se pot crea sau dezvolta noi surse de avantaj competitiv prin tehnologii și canale digitale?
–
Despre Oana Laza:
Oana Laza este un profesionist cu peste 17 ani de experiență în diverse roluri de leadership care au inclus și transformare digitală în domenii precum FMCG, retail sau real estate cu roluri și proiecte regionale sau în piețe mari și hipercompetitive, precum China sau Singapore. Între competențele cheie ale Oanei se numără analiză și transformare de business, transformare digitală, management de clienți și dezvoltare organizațională. A lucrat peste 17 ani în proiecte internaționale pentru gigantul global P&G cu repsonsabilități variate, de la analiză de business și rol de Chief Information Officer și până la rolul de Chief Digital Officer din care a coordonat transformarea digitală a brandurilor de cosmetice ale P&G din China.
Despre Teodora Șaguna:
Teodora Saguna este un profesionist cu peste 17 ani de experiență în strategie și planificare de marketing, o vastă expertiză în retail și e-commerce, cu rezultate excelente în dezvoltare și implementare de strategii omnichannel, strategie și poziționare de brand, dar și proiecte de CSR axate pe educație și sustenabilitate.
A coordonat, din poziții strategice, echipe și proiecte de marketing regionale în țări precum România, Bulgaria, Croația și Serbia, gestionând proiecte de construcție și poziționare de brand, evoluție și creștere în e-commerce, proiecte de transformare digitală, lansări internaționale pentru branduri precum: NEPI Rockcastle, Fashion Days, Bancpost, Raiffeisen Bank.
Profitaţi de know-how de strategie digitală, exemple și interacțiune într-o comunitate de practicieni.
Rezervați-vă loc gratuit din timp, AICI!