Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

Cum vă pregătiți apariția pentru o filmare sau un live în social media?

Dumneavoastră și camera de filmare. O probă, nu prea ușoară. Rolul și impactul comunicării video crește, de la spoturi video, la transmisii live prin intermediul rețelelor sociale, la vloguri, emisiuni televizate sau transmisii în direct. Situații care înseamnă mult stres. Sunt ocazii în care experiența face diferența!

EMOȚIA sau TRACUL – același sentiment care se transformă într-o barieră către ceea ce ar putea fi un mesaj de marketing convingător. Cum stăpâniți situația? Cum puteți obține o prezență cât mai bună în fața camerei de filmare? Cum puteți controla emoția și cum o puteți  transforma  într-o sursă de creativitate?


De ce să participați la cursul Camera Confidence?

  • Profitați de un update concentrat de soft skills necesare specialistului de marketing sau PR într-un peisaj în care comunicarea video și transmisiile live în social media cresc ca impact și importanță:
  • Vă îmbunătățiți competențele de storyteller, necesare unui bun practician în transmiterea informației prin emoție, utilizînd toate canalele de comunicare. Comunicarea video, indiferent de platforme sau canale, este în topul preferințelor clienților, businessurilor, brandurilor.
  • Învățați strategii pentru a maximiza prezența în presa audiovizuală sau în fața camerei în social media;
  • Exersați tehnici de negocierea interviului/participării într-un format tv;
  • Rafinați metode de gestionarea comunicării interpersonale și de management al mesajelor transmise;
  • Obțineți un suport consistent de dezvoltare a celei mai importante deprinderi pentru oamenii de marketing: COMUNICAREA.

Format:

  • 60% teorie
  • 40% workshop. Metodele folosite sustin învățarea și antrenarea noilor abilități într-un mod interactiv, jocuri de rol, exerciții, feedback oferit participanților.

AGENDA:

MODULUL 1: EVALUAREA 9:30-13:30

  • Cum să fiți relevant în procesul de relaționare cu presa;
  • Cum gestionați principalul factor inhibitor în acest proces: EMOȚIA.

9:30-11:15 PRESA (teorie)

  • Introducere în diferitele formate de presă și înțelegerea specificului fiecăruia;
  • Cum construim punți de comunicare cu jurnaliștii;
  • FOCUS: NEGOCIEREA INTERVIULUI (prezența în interviu, talk show etc);
  • Special tv.

 11:30-13:30 EMOȚIA (teorie & exerciții)

  • Identificarea tiparelor de gândire limitative;
  • Limbajul emoțiilor.

MODULUL 2: ENERGIA 14:00-16:00

  • Acomodarea în procesul de relaționare cu presa și prezența în formate tv;
  • Tehnici de comunicare interpersonală;
  • Pregătireapentru participarea într-un format tv.

14:00-16:00: COMUNICAREA & MESAJE (teorie & exerciții)

  • Paralimbajul: tonul, rezonanța, ritmul, dinamica, respirația;
  • Atitudinea & dicția;
  • Limbajul non-verbal: contactul vizual, ochii, picioarele, buzele/gura.

MODULUL 3: EXERCIȚII PE SITUAȚII DATE & FEEDBACK

16:00-17:30

  • Filmare & feedback pe două situații posibile în care specialistul din marketing este participant într-un format tv;

Pentru detalii şi informaţii despre alte workshop-uri, training media şi public speaking, vă rugăm să ne scrieţi la info@institutuldemarketing.ro.


Antoaneta Banu

Antoaneta Banu este specialist în comunicare, jurnalist de brand, strateg în leadership personal trainer acreditat ANC si trainer asociat la Institutul de Marketing.  Din 17 martie 2017, realizează, în programul postului TV Canal 33 Romania, emisunile “Business Woman” și “33 SPECIAL”, cu focus pe actualitatea din business și antreprenoriat, precum și pe probleme de politică externă.