Loading Evenimentele

Joi, 9 mai, de la ora 19:00, continuăm seria lunară a întâlnirilor de comunitate cu tema fierbinte a investițiilor de marketing. O problemă de marketing și business, o soluție și mai multe exemple concrete, alături de o absolventă a Certificatului Profesional în Marketing, Maria Popescu și partenerul din agenția de marketing digital pe care au fondat-o, Oren Meshoulam. Agentia – Terramin Mesh Marketing Solutions, pe scurt TMM colaborează în România pentru branduri precum Secom sau Musette dar au si proiecte de marketing digital ce vizează si alte piețe precum Franta, Germania sau Canada.

Oren a acumulat peste 19 ani de experiență în roluri de CEO, director de strategie, management și marketing internațional și se bazează în munca sa pe înțelegerea psihologiei potențialilor clienți și valoarea pe termen lung pe care aceștia o pot aduce pentru un business.

Deși s-a ocupat multă vreme de coordonare de evenimente și campanii de comunicare, Maria consideră că a pășit cu adevărat în lumea marketingului o data cu înscrierea la cursurile Institutului de Marketing. De mai bine de cinci ani, gândește și implementează campanii de marketing ce au la bază analize detaliate, dar și instinct și creativitate.

La sfârșitul întâlnirii noastre, ar trebui să aveți răspunsuri la următoarele întrebări:

     📌 Cum alocăm eficient investițiile în  bugetele de campanie în platformele digitale?

     📌 Ce și cum bugetăm? Cu ce obiective și cu ce criterii pe fiecare platforma?

     📌 Cum optimizăm investițiile pentru obiective pe termen scurt, mediu și lung?

Vei putea avea acces la exemple concrete, pentru cel puțin trei, patru variante de scenarii  în care se pot regasi produsele și compania în care lucrezi astfel încât să îți adaptezi investițiile de marketing la noua dinamică a platformelor de digital și a canalelor de e-commerce cu care poți să susții stabilizarea sau scalarea business-ului.

Rezervă-ți loc din timp la acest link.