Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

Vineri, 26 iunie & 3 iulie 2020, 16:00-19:30, Sâmbătă, 27 iunie & 4 iulie 2020, 10:00-13:30

24-25 septembrie 2020, 14:00-17:30 & 1-2 octombrie 2020, 14:00-17:30

Trainer: Mihai Bonca, Senior Consultant, Brand Architects și trainer la Institutul de Marketing

Învățați să construiți branduri puternice înțelegând și aplicând modurile de construcție ale unor mărci “best in class”.

Cum vă ajută?

Cursul de Brand Management are ca scop transmiterea și exersarea procedurilor utile în construcția unei mărci și susținerea practicilor curente cu rigoare și instrumente validate pentru a crește performanța și potențialul portofoliului de branduri ale companiei.

Trainingul are la bază un proces de simbioză între ADN-ul unei mărci și insight-uri, “tensiunile”  unor segmente de clienți și oportunitățile legate de soluționarea lor proactivă. În felul acesta, ne putem asigura că putem crea o relație pe termen lung între un segment de clienți și marca lor favorită și, implicit, avantaje de business.

Beneficiile cursului:

În urma participării la curs veți acumula cunoștințe și tehnici cu ajutorul cărora veți putea aprofunda:

  • Înțelegerea și aplicarea conceptelor de brand în structura  marketingului strategic, de la descoperirea AND-ului unei mărci la execuția comunicării;
  • Crearea unui “scenariu ideal” de construcție a unei mărci, urmând firul logic al strategiei.

Cui se adresează?

Cursul de Brand Management se adresează tuturor celor care doresc să își asigure sau să își actualizeze o bază solidă de cunoștințe și instrumente de gestionare a brandurilor: profesioniști experimentați în marketing, coordonatori, experți, brand manageri, marketing manageri, manageri de comunicare sau responsabili cu implementarea activităților de marketing la nivel operațional.

Structura cursului

Cursul este structurat în 2 arii importante : Strategie și Execuție.

În zona de Strategie, se vor urmări:

  • Ideologia unei mărci;
  • Modul în care se iau deciziile de către un client și Customer Persona;
  • Moduri de a segmenta piața: “Tensiuni”, “Ocazii de consum” ;
  • Poziționarea unei mărci: “Brand relationship ladder” și “Positioning Statement”: categoria emoțională a unei mărci alături de  propunerea de valoare (“Value Proposition”).

În zona de Execuție, se va urma “Communication Funnel”:

  • Strategia narativă: “Communication Big Idea”, arcele narative, verticalele de comunicare;
  • Comunicarea directă: “Customer Journey”, “Touchpoints”, ecosistemul de design.

Cât costă?

1250 lei + TVA