Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

Când? 9, 10, 16 și 17 iunie, 14:00-17:30

Cum construiți un brand puternic? Care este secretul brandurilor “best in class” și cum îl puteți aplica la mărcile pe care le gestionați astfel încât să creați o relație pe termen lung cu clienții?

Cum vă ajută?

În urma participării la curs veți acumula cunoștințe și tehnici cu ajutorul cărora veți putea aprofunda:

  • Înțelegerea și aplicarea conceptelor de brand în structura marketingului strategic, de la descoperirea AND-ului unei mărci la execuția comunicării;
  • Crearea unui “scenariu ideal” de construcție a unei mărci, urmând firul logic al strategiei.

Ce învățați?

Cursul este structurat în 2 arii importante : Strategie și Execuție.

Ziua 1&2 – Strategie, vom studia:

  • Ideologia unei mărci;
  • Modul în care se iau deciziile de către un client și customer persona;
  • Moduri de a segmenta piața: “Tensiuni”, “Ocazii de consum” ;
  • Poziționarea unei mărci: “Brand relationship ladder” și “Positioning Statement”: categoria emoțională a unei mărci alături de propunerea de valoare (“Value Proposition”).

Ziua 3&4 – Executie, vom studia:

  •  Strategia narativă: “Communication Big Idea”, arcele narative, verticalele de comunicare;
  • Comunicarea directă: “Customer Journey”, “Touchpoints”, ecosistemul de design.

Veți învăța concepte, structuri și procese, înțelegând și aplicând modurile de construcție ale unor mărci “best în class”.

Pretul cursului este de 280 Euro + TVA (19%)

Trainingul se desfășoară online. Locurile sunt limitate.
Înscrieți-vă acum la info@institutuldemarketing.ro

Profitați de acest curs în abonamentul de training individual, aici!