Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

Când? 27, 28 octombrie și 3, 4 noiembrie, online, 14:00-17:30

Cum construiți un brand puternic? Care este secretul brandurilor “best in class” și cum îl puteți aplica la mărcile pe care le gestionați astfel încât să creați o relație pe termen lung cu clienții?

Cum vă ajută?

În urma participării la curs veți acumula cunoștințe și tehnici cu ajutorul cărora veți putea aprofunda:

  • Înțelegerea și aplicarea conceptelor de brand în structura marketingului strategic, de la descoperirea AND-ului unei mărci la execuția comunicării;
  • Crearea unui “scenariu ideal” de construcție a unei mărci, urmând firul logic al strategiei.

Ce învățați?

Cursul este structurat în 2 arii importante : Strategie și Execuție.

Structură curs

Cursul este structurat în 2 arii importante : Strategie și Execuție.

În zona de Strategie, se vor urmări:

  • Ideologia unei mărci;
  • Modul în care se iau deciziile de către un client și Customer Persona;
  • Moduri de a segmenta piața: “Tensiuni”, “Ocazii de consum” ;
  • Poziționarea unei mărci: “Brand relationship ladder” și “Positioning Statement”: categoria emoțională a unei mărci alături de  propunerea de valoare (“Value Proposition”).

În zona de Execuție, se va urma “Communication Funnel”:

  • Strategia narativă: “Communication Big Idea”, arcele narative, verticalele de comunicare;
  • Comunicarea directă: “Customer Journey”, “Touchpoints”, ecosistemul de design.

 Strategie

  • Training Intro;
  • Customer Discovery: 5 Ws (Who, Why, Where, When, What), Customer Persona;
  • Arhitectura mărcii: “Brand Relationship Ladder”;
  • Exercițiu: construirea poziționării unei mărci
  • Debrief.

Execuție

  • Strategia de comunicare: “Communication Big Idea”, arce narative, verticalele de comunicare;
  • Exercițiu: construirea strategiei narative;
  • Debrief;
  • Comunicarea directă: “Customer Journey”, “Touchpoints” și ecosistemul de design;
  • Training Review.

Participanții vor învăța concepte, structuri și procese, înțelegând și aplicând modurile de construcție ale unor mărci “best in class”.

Unde?

Online, pe platforma Zoom

Pretul cursului este de 280 Euro + TVA (19%)

Trainingul se desfășoară online. Locurile sunt limitate.
Înscrieți-vă acum la info@institutuldemarketing.ro

Profitați de acest curs în abonamentul de training individual, aici!

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.