Loading Evenimentele
Acest eveniment a trecut.

 “The Power of Analytics for a High Impact Customer Experience”.

Un eveniment hibrid în parteneriat cu SAS și Institutul Bancar Român

7 iunie, 9:30-11:00

Cum folosiți puterea datelor pentru decizii de marketing?

Nu ratați cea de a doua ediție a seriei de evenimente “Ask the Data” dezvoltată de Institutul de Marketing alături de SAS, liderul mondial al soluților de analiză de date.

Cum pot oamenii de marketing să aibă o privire de ansamblu asupra nevoilor și intereselor clienților pentru decizii de business profitabile? Cum putem genera creștere sănătoasă pe termen lung printr-o strategie solidă de customer experience?

Fiecare dintre evenimentele “Ask the Data” se concentrează pe o poveste de succes și pe contribuția cu informații, exemple și bune practici ale specialiștilor din industrie.

În această ediție, ne concentrăm pe povestea ING Bank prezentată de Boris Romaniuc, Head of Customer Interactions la ING Bank  și exemple de bune practici de la manageri și specialiști de la Allianz Asigurări, Alpha Bank, OTP Bank și SAS România.

Fiți alături de noi pentru a descoperi:

  • Traseul către povești de succes în servicii financiare bazate pe folosirea atentă și inteligentă a datelor;
  • Tipuri de date și arhitectură de date pentru o strategie solidă de customer experience;
  • Exemple de decizii luate pe date pentru creșterea valorii de viață a clienților;
  • Campanii de comunicare și marketing construite pe analiza și combinarea atentă a datelor și a surselor de informații despre clienți.

AGENDA

9:30-9:45 – Introducere –Oana Sav– Center Manager, Institutul de Marketing

9:45-10:00 – CUSTOMER STORY FEATURING ING – Boris Romaniuc, Head of Customer Interactions

10:00-10:15 – Fireside chat ING Bank.

10:15-11:00 – Panel discuții. Cum folosim datele pentru decizii orientate către client? Exemple și bune practici. De la design de experiență pe termen lung, la planificare, management și evaluare de campanii sau dezvoltare de produse și servicii noi.

Powered By:

SAS Analytics

Invitați și speakeri

Boris Romaniuc

Boris Romaniuc, Head of Customer Interactions, ING Bank

Boris Romaniuc s-a alăturat echipei ING în aprilie 2015 în calitate de Head of Customer Interactions, Retail Banking, unde a preluat și rolul de Chief Data Officer. Înainte de ING, Boris a lucrat 11 ani cu Vodafone România în diferite roluri legate de management de date și, a condus diferite echipe  specializate în business intelligence, analytics, managementul campaniilor  cu impact în ciclului de viață al clienților și marketing direct. În timpul liber îi place să joace jocuri online, să călătorească și să citească literatură SF. Are o licență în cibernetică și un master în statistică.


Marilena, Bârliga, Director Market Management și Comunicare, Allianz Țiriac

Marilena Bârliga s-a alăturat Allianz-Țiriac Asigurări, reprezentantul în România al celui mai valoros brand de asigurări din lume, în 2017, ca director al diviziei Market Management și Comunicare.

De profesie sociolog, Marilena a acumulat peste 20 de ani de experiență în formarea și dezvoltarea de echipe și branduri multinaționale cunoscute, în special din industria financiară. Prin proiectele de marketing strategic și CX coordonate, a dezvoltat noi indicatori operaționali de performanță pentru eficientizarea investițiilor de marketing și a implementat instrumente digitale pentru îmbunătățirea experienței clienților cu produsele și serviciile financiare.

Rolul actual al Marilenei este de a consolida brandul Allianz-Țiriac, lucrând alături de  echipa de aproximativ 3.500 de profesioniști ai companiei.


Tiberiu Mercurian, Director Marketing, Alpha Bank

Tiberiu Mercurian și-a construit cariera dezvoltând strategii de brand și echipe puternice cu care să le dea viață, atât în FMCG, cât și în construcții sau servicii financiare sau marketing cultural. A lucrat timp de opt ani la Henkel, dintre care șase ani ca Marketing Manager al diviziei Laundry and Home Care Romania și timp de doi ani ca Brand Manager Perwoll pentru întreaga regiune a Europei Centrale și de Est.

Alături de soția sa, Chris Simion Mercurian este arhitectul proiectelor Theatrum.ro, platformă creată pentru a aduce împreună toate datele pentru o ieșire perfectă la teatru și Grivița 53, una dintre cele mai ambițioase inițiative private de a construi un teatru de la zero.


Viorel Voicu, Head of Customer and Employee Experience, OTP Bank

Viorel Voicu este pasionat să creeze experiențe valoroase pentru oameni atunci când aceștia se regăsesc în postura de „client”. Totul pornește de la nevoile persoanelor, pe care Viorel le află manifestând curiozitate și dorința de a înțelege ce anume determină anumite comportamente. Având peste 7 ani experiență în CX, a lucrat în companii din diverse arii precum Telecomunicații, Industria Tutunului și Industria Bancară. De-a lungul timpului a creat strategii de CX, a coordonat proiecte de customer journey mapping și multiple inițiative de research. În prezent, își folosește experiența și abilitățile pentru a construi o cultură organizațională care are ca focus satisfacția clienților și bunăstarea angajaților, în cadrul OTP Bank România. În timpul liber îi place să călătorească, colecționează semne de carte și este fascinat de paleontologie și mitologie.


Alina Luchian, Academic & Education Program Manager, SAS România

Alina Luchian este expert în educație, marketing, vânzări și consultanță IT, cu o experiență de peste 17 ani în domeniu. De peste 10 ani, a deținut funcții de conducere într-una dintre cele mai mari companii lider din industria de software, servicii și consultanță la IBM și în prezent la SAS Institute, companie recunoscută la nivel internațional ca lider mondial în crearea de software pentru analiză avansată și știința datelor.

Este absolventă a Academiei de Studii Economice și deține un Master INSEAD în 2008 în domeniul administrării afacerilor. A absolvit IBM Global Business School în 2005 și IBM Top Gun în 2006. Este coach profesionist, având o diplomă obținută de la Barret Values Institute în 2018.


Fill out my online form