

Analize și rapoarte de marketing
17 octombrie @ 10:00 - 13:00
| 45€ + TVAAnalize și rapoarte de marketing
Community Meeting • 17 octombrie- 10:00-13:00
myhive S-Park, București – Str. Tipografilor 11-15
Analiza, măsurarea și evaluare campaniilor de marketing rămâne o arie provocatoare, indiferent de cât de multă experiență am acumulat sau cât de sofisticată e tehnologia pe are o folosim.
Pe 17 octombrie, vă invităm la un nou workshop interactiv alături de partenerii noștri de la Salesforce și unul dintre specialiștii lor experimentați în analiză de date, Irina Mateescu.
Între întrebările la care căutăm răspunsuri alături de specialiștii din comunitatea noastră sunt:
📍 Care sunt cele mai frecvente tipuri de analize a performanței de marketing?
📍 Care sunt bunele practici și instrumente de analiză campaniilor de marketing?
📍 Cum ar arăta un ghid al rapoartelor de bază în marketing?
Know-How Partners:


AGENDA
9:30-11:00
→ Bun venit. Provocări în analizele de date. Feedback din comunitate
→ Workshop aplicat de rapoarte de marketing – Expert Salesforce speaker: Irina Mateescu
11:00-11:30
→ Networking Break
11:30-12:30
→ Panel. Tipuri de rapoarte de marketing și modalități de automatizare. De la retail la energie și industria pharma și de la B2C la B2B
Experți

Irina Matreescu, Expert, Salesforce
Cu peste 10 ani de experiență în retail și brand management pentru companii internaționale precum AllSaints, Calvin Klein și Michael Kors, Irina Mateescu a demonstrat constant cum datele pot transforma deciziile de business în avantaje competitive. În prezent, reprezintă echipa de Data Analytics a Salesforce în România și Bulgaria, unde ajută companiile să își optimizeze procesele, să ia decizii strategice bazate pe date și să își mențină poziția pe piață într-un mediu competitiv.

Cătălina Cârstea, Channel Manager e-commerce & Resellers,
Cătălina Cârstea are o experiență de peste 15 ani în domeniul marketingului și trade marketingului, acumulată în cadrul unor companii din industria bunurilor de larg consum. În prezent, ocupă pozitia de Channel Manager e-commerce & Resellers în FMCG, unde contribuie la dezvoltarea canalelor de vânzare alternativă și la implementarea inițiațivelor orientate spre inovație și performanță. Absolventă a Charted Institute of Marketing, Cătălina manifestă un interes constant pentru evoluția mediului de marketing si pentru integrarea inovatiei în strategiile comerciale.

Andrei Mastan, Head of Commercial, Stockday
Andrei Mastan este Head of Commercial la Stockday și are peste 15 ani de experiență în marketing și vânzări, acumulată în companii de top precum L’Oreal si Heineken. De cinci ani coordonează echipa comercială a Stockday, unde a contribuit la transformarea și expansiunea accelerată a businessului în zona de e-commerce B2B. Pasionat de dezvoltarea echipelor si de construirea unor strategii comerciale solide, Andrei îmbină expertiza comercială cu o viziune orientată spre crestere și inovație.

Marilena Cîrsteanu, Digital Transformation Leader, OMV
Marilena Cîrsteanu este un profesionist cu experiență vastă în marketing și comunicare în companii de top precum OMV și Cora România. A coordonat campanii integrate, proiecte de brand și inițiative de responsabilitate socială, contribuind la creșterea vizibilității și reputației organizațiilor. Abordarea sa combină rigoarea strategică cu o înțelegere profundă a comportamentului consumatorului.
12:30-13:00
→ Concluzii, recomandări pentru un ghid al rapoartelor de marketing
Experți din panel și Q&A din audiență, moderat de Diana Rada Puiu.
Invitat: Andrei Balotă- OSF Digital.

Andrei Balotă, Sales and Business Development Director Europa Centrala şi de Est, OSF Digital
Andrei Balotă este Sales and Business Development Director pentru Europa Centrala şi de Est la OSF Digital, o companie care ocupă poziţia de lider al transformării digitale bazate pe inteligența artificială. OSF Digital este renumită pentru expertiza sa avansată în soluții de e-commerce, marketing, vânzări și experiență digitală. Andrei joacă un rol esențial în a ghida brandurile clienților pe parcursul procesului lor de transformare digitală, valorificând expertiza globală a OSF pentru a stimula creșterea și inovația în regiune.

Diana Rada Puiu , CX Program Manager, Orange România
Diana Rada Puiu este CEX Transformation & Multi Services Lead la Orange România. Are peste 20 ani de activitate în îmbunătăţirea experienţei clienţilor din domeniul telecomunicaţiilor şi al serviciilor financiare, precum şi în comunicare şi jurnalism. Diana este un avocat dedicat al clientului în organizații, o entuziastă a digitalului şi a aplicării noilor tehnologii şi o creatoare de conținut axată pe diseminarea practicilor de succes. A acumulat o vastă experienţă practică în dezvoltarea şi implementarea de strategii customer centric utilizând un mix adaptat de instrumente, de la design thinking, la customer şi employee journeys şi până la dashboard-uri de monitorizare a calităţii serviciilor şi a satisfacţiei clienţilor.
Unde?
myhive S-Park Bucharest
Strada Tipografilor Street 11–15, parter
Participare
45 EUR
25 EUR – pentru studenții și alumnii de la Institutul de Marketing.
Rezervați-vă loc din timp
Powered by: OSF Digital & Salesforce ; Hosted by Institutul de Marketing