CREȘTEȚI REZULTATELE DE BUSINESS COLABORÂND EFICIENT ÎNTRE DEPARTAMENTE
Descoperiți modalități practice de depășire a provocărilor reale și modalități eficiente de creștere a vânzărilor!
Cum vă ajută?
Cursul Bridging the Sales & Marketing Divide vă va ajuta să înțelegeți cum lucrează oamenii de vânzări, precum și care sunt procesele și abordările pe care le folosesc. Conceput pentru a-i ajuta pe specialiștii în marketing să colaboreze eficient cu specialiștii în vânzări pentru a crește vânzările, acest workshop provocator și distractiv vă va oferi idei și cele mai bune practici de marketing și vânzări.
- Vă însușiți cunoștințele necesare (de la claritatea rolului, procesul de vânzări, dezvoltarea și adaptarea unor propuneri de valoare, până la păstrarea clienților pe termen lung) și instrumentele operaționale pe care să le puteți adapta și utiliza în activitatea practică din organizațiile în care lucrați;
- Primiți un suport de curs concentrat, în format electronic cu informații de bază structurate pentru a dezvolta o colaborare reușită cu vânzările;
- Aveți acces la exemple și studii de caz care analizează criteriile esențiale necesare pentru construirea unui suport și unei colaborări de succes între departamentele de marketing și vânzări.
Cui se adresează?
Cursul Bridging the Sales & Marketing Divide se adresează tuturor celor care sunt interesați să lucreze mai eficient cu departamentul de vânzări, cu managerii de vânzări sau cu agenții de vânzări. Este potrivit pentru manageri de marketing, directori de marketing și antreprenori.
Structură curs
Acest curs poate fi livrat in-house ca atare sau adaptat minuțios pentru a satisface nevoile specifice ale echipelor companiei. De asemenea, pot fi concepute și livrate și alte programe personalizate de dezvoltare pentru a oferi soluții unice de învățare, pe o serie de subiecte practice și relevante. Un curs interactiv, conceput pentru a vă ajuta să investigați idei, să vă inspire în ceea ce privește schimbarea și să vă ajute să îmbunătățiți performanța în practica dumneavoastră de product management.
Bridging the Sales & Marketing Divide oferă un checklist cu cele mai bune practici susținute de exemple din viața reală și exerciții interactive care vă vor ajuta să înțelegeți următoarele:
- Mixul de marketing și vânzări
- Unde se încadrează vânzările în organizația dumneavoastră?
- Ce înseamnă vânzările?
- Procesul vânzărilor – Care sunt diferiții pași?
- Diferite roluri de vânzări – Hunter vs. farmer, vânzări pe teren vs. KAM, vânzări tranzacționale vs. soluții
- Targetare și incentives – Cum influențează acestea comportamentele de vânzări?
- Procesul de cumpărare – Este organizația dumneavoastră customer-centric?
Cum poate marketingul să aducă valoare adăugat[ – Idei de bune practici:
- Identificarea și targetarea clienților
- Dezvoltarea și articularea propunerilor de valoare
- După vânzări
- Dezvoltarea planului dumneavoastră de acțiune – creșterea vânzărilor prin eficientizarea proceselor.
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
8- 15
PARTENER TRAINING
Oxford College of Marketing
Nivel curs
Începător -Intermediar
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
HERBALIFE
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.