Cum listezi un brand românesc în marile supermarketuri? Cum au devenit românii din Marea Britanie ambasadori ai brandului Aqua Carpatica? La podcastul Marketing Talks, vă propunem o nouă discuție cu practicianul care a contribuit la apariţia unui brand românesc în manualele britanice de comunicare şi marketing, Alina Balatchi Lupașcu, PR & Trade Comms Director AQUA Carpatica UK & Ireland.

Creatoare a primei aplicații digitală pentru o comunitate din diaspora (myRO) și co-fondatoare a ONG-ului Femei Române din Marea Britanie, Alina explică şi cum și-a găsit timp pentru a studia în cel mai avansat program acreditat CIM: programul de leadership. “Pentru mine, acest curs nu înseamnă să mai pun ceva pe CV. Eu caut în mod concret să-mi aduc niște cunoștințe, pentru că și eu sunt perfectibilă, caut să învăț mai mult și să-mi conectez unele dintre punctele pe care deja le am într-un mod cât mai concret, pentru a reflecta în munca mea și a-mi eficientiza munca. Este foarte probabil să descopăr sau să inventez un tool, legând cunoștințele din curs și eficientizând în munca mea și de aceea s-a justificat investiția de timp pe care am făcut-o auditându-mi urgent și important celelalte demersuri din viața mea, unde poate nu era atât de necesar să fiu prezentă sau nu era atât de necesar să le bifez. Căutând plus valoarea, văzând ce aduce în viața ta, căutând structură, rămânând curios, cred că așa găsești timp în primul rând.”

Repere din discuţie

00:00 – 06:20 Cum crește un brand românesc pe piața din UK? Cum au devenit românii din UK ambasadori ai brandului?

06:20 – 08:27 Cum s-a viralizat campania în social media?

08:27 – 10:47 Cum te uiți la date ca să generezi creștere într-o piață nouă?

10:50 – 13:00 PR și comunicare de brand la Aqua Carpatica UK. Partnership marketing. Tipuri de campanii

13:02 – 18:00 Exemple de campanii din UK. Campanii de educare, premiumizare, responsabilitate socială. Campanii de poziționare și campanii legate de ocazii de consum

18:15 – 21:54 Relația cu retailerii. Cum aduci un brand necunoscut în peisajul competitiv al retailului britanic? Parteneriatul retailer – furnizor

21:55 – 22:00 Brandul de țară din perspectiva unui practician

22:13 – 26:52 Cum găsești timp de studiu într-un program de certificare solicitant?

Knowledge sharing is caring.