Cum a ajuns un brand românesc să fie lecție, inspirație, studiu de caz în manuale de comunicare și marketing britanice? În această lună, într-o premieră absolută,  un brand românesc apare în cea mai nouă ediție a cărții “Integrated Marketing Communications” al lui PR Smith și Zee Zook editată de Kogan Page. Este vorba de AQUA Carpatica.

Cum și de ce? Cât de mult contează claritatea strategiei, dar și perfecțiunea detaliilor și, nu în ultimul rând, oamenii? Aflați mai multe, în premieră la podcastul “Marketing Talks” de la Alina Balațchi Lupașcu, PR & Trade Comms Director – AQUA Carpatica UK & Ireland. Alina a creat și lansat prima aplicație digitală pentru o comunitate din diaspora – myRO (un startup care a identificat nevoia unei dinamici a diasporei etnice, conectând românii din peste 75 de țări). Este co-fondatoare a ONG-ului Femei Române din Marea Britanie și a fost distinsă cu Ordinul De Merit Cultural în grad de Cavaler de către Preşedinţia României. Alina s-a înrolat în programul avansat de leadership în marketing.

Repere din discuţie

00:00 – 03:08 Cine este Alina Balațchi Lupașcu și cum a ajuns să lucreze la AQUA Carpatica UK & Ireland?

03:10 – 07:10 Jean Valvis, ca făuritor de branduri. De la viziune și misiune la “Mc Kinsey 7 S” pentru creșterea internațională a unui brand de success.

07:15 – 07:58 Cum construiești o propunere unică de valoare pentru un produs?

08:05- 08:27- Elementul de strategie din expansiunile de brand. Claritatea și coerența.

09:29- 10:08 Cum a intrat AQUA Carpatica în Marea Britanie?

10:09 –13:45 Cum alegi piețele într-o strategie de creștere? Cum te ajută auditul “5 Forces” al lui Michael Porter să iei decizii strategtice într-un context de creștere?

13:46 – 13:48 Cum creezi valoare și cum o comunici?

13:49- 14:47 De ce este AQUA Carpatica un brand “customer centric”, nu “customer focused”?

19:08 – 23:00 Cum te uiți la date pentru lansarea pe o piață externă?

23:30 – 32:38 Cum stabilești pilonii unei strategii de comunicare? Cum asculți ce spune consumatorul?

Citiţi interviul complet pe Marketing Focus.

Knowledge sharing is caring.