Într-o piață competitivă, într-o industrie deja aglomerată și  deloc iubită, campania de lansare a Salt Bank a ridicat ștacheta lansărilor de brand și produs printr-o campanie spectaculoasă, care a reușit rapid să atragă atenția, să facă diferența și  să genereze nu doar emoție și simpatie, dar și rezultate peste așteptări.

Cine sunt oamenii și agențiile din spatele acestei lansări? Care a fost brieful și care sunt până acum rezultatele? Cum s-a ajuns la actualul naming și la execuțiile din TV, outdoor și digital?   Aflați mai multe din podcastul „Marketing Talks „ cu Viorel Ruse, Director of Marketing& Communication la Salt  Bank.

Urmăriți interviul integral și abonați-vă la canalul nostru pentru inspirație, exemple și bune practici de la profesioniști.

Repere din discuţie:

00:00 –  03:43  Cine a coordonat lansarea memorabilă a Salt Bank?

03:44 –  05:33 Provocarea de business- lansarea unui neobank românesc  și soluția de marketing: o lansare memorabilă. Ce înseamnă neobank?

05:53 – 07:08   Naming– ul. Cum s-a ajuns la denumirea de Salt? Obiective de lansare

07:37 – 13:03  Cum s-a poziţionat Salt Bank în piața de banking în raport cu băncile tradiționale și fintech-urile? Ce segmente ţinteşte?

13:03  –  16: 42  Aşteptări versus rezultate. Campania de preînrolare a fondatorilor şi evenimentul de lansare: obiective şi rezultate

17:57 – 23:24   Segmente ţintă. Management și dezvoltare de produs pe insight-uri de la client. Inovație și co-creare de valoare în comunitatea fondatorilor.

23:25 – 30:30  Retorică și personalitate de brand. Calitățile unui marketeer.  De la brief la pitch și agențiile câștigătoare.

30:35 –  33:25  Ce urmează? Lecții de la lansare

33:53 –  37:46  Call Center versus Care Center

38.25 –  56:54  Selecția și pitch-ul de media. Cum abordezi un pitch și cum lucrezi  cu partenerii din agenții? Rutina colaborării și a evaluării.

Intrați în culisele celei mai spectaculoase lansări de marketing a anului: Salt Bank și citiți și interviul de pe Marketing Focus.

Knowledge sharing is caring.