DEZVOLTAȚI ȘI CREȘTEȚI REPUTAȚIA BRANDULUI

Fidelizați echipa cu un curs de branding aplicat!

Cum vă ajută?

Cursul Brand Touchpoints explică modul în care punctele de contact afectează reputația, experiența și așteptările brandului. Veți învăța ce impact au valorile pentru experiența brandului prin intermediul angajaților și al influențelor externe. Cursul include și noțiuni de branding senzorial: vizual, auditiv, atingere, miros și gust.

  • Vă însușiți cunoștințele de bază pentru a putea gestiona eficient comunicarea de identitate a unui brand
  • Primiți un suport de curs concentrat, în format electronic cu informații de bază necesare pentru strategie de brand;
  • Aveți acces la exemple și studii de caz recente și relevante. Beneficiați de expertiza lui Paul Hitchens, director de cursuri la Chartered Institute of Marketing, autor al unor importante titluri în domeniu, specialist în publicitate, branding, design și marketing.

Cui se adresează?

Cursul Brand Touchpoints este dedicat persoanelor interesate de branding și de comunicarea eficientă a brandului. De asemenea, cursul este potrivit pentru directorii de marketing, managerii de marketing, proprietarii de afaceri, graphic designeri și design manageri. Participanții vor fi provocați să își asume responsabilitatea de a gestiona comunicările de identitate ale brandurilor.

Structură curs

  • Ce sunt punctele de contact?
  • Înțelegerea strategiei de brand
  • Cum influențează valorile experiența de brand?
  • Cum influențează angajații și publicurile externe experiența brandului?
  • Cum oferă brandingul senzorial experiențe emoționale?
  • Înțelegerea culturii brandului
  • Conectarea la originile brandului
  • Retorica de brand
  • Ambasadorii și “campionii” de brand;
  • Ritualuri, evenimente, aniversări
  • Importanța designului pentru inovație
  • Identificarea și cartografierea punctelelor de contact cu brandul.

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Număr recomandat de participanți

8- 15

TRAINER

Paul Hitchens

Paul Hitchens

Nivel curs

Începător -Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.