Curs practic de evaluare și amplificare a valorii brandului
Construiește branduri conectate la visele și aspirațiile consumatorilor.
De ce acest curs?
Cu brandul la psiholog. Fie că a venit momentul să evaluați și să revizuiți identitatea brandului, fie că sunteți într-un proces de explorare și construire a unei voci autentice care să transpară cu claritate din mesajele de comunicare, veți beneficia de un set de instrumente pentru a aborda elementele cheie care construiesc valoarea unui brand.
Este un curs practic, în care vom deconstrui conceptul de brand, îi vom analiza complexitatea, multitudinea de fațete și vom învața cum să folosim arhetipurile de brand ca elemente centrale care animă relația cu consumatorul și o transfomă într-una plină de semnificații și motivații. Toate acestea prin exerciții, exemple aplicate, aprofundate alături de un practician de marketing și un psiholog experimentat!
Cui se adresează?
Cursul “Forța arhetipurilor în construcția identității de brand” se adresează specialiștilor de marketing de brand, digital, conținut sau produs care activează în domeniul B2B sau B2C şi companiilor care înţeleg importanţa capitalului de brand şi vor să-şi susţină echipele să îl valorifice .
Structură curs
Chestionar de briefing asupra nevoilor curente, așteptărilor și experienței echipei.
4 module, structurate astfel:
Modul 1 – Brand și branding
Diversitatea modelelor de definire a identității de brand: Aeker, Kapferer, De Chernatony;
Misiune, viziune și valori: definiții și discuție pe exemple practice;
Niveluri ale brandului: atribute, beneficii, poziționare și propuneri de valoare.
Exercițiu de grup.
Modul 2 – Arhetipurile de brand și relația consumator – brand
Scurt istoric al conceptului de arhetip și folosirea lui în construirea brandurilor;
Potențialul arhetipurilor de a construi relații semnificative consumator – brand cu atenție la integritate;
Motivațiile consumatorilor: modelul E. Erikson și integrarea cu arhetipurile (12 din arhetipurile lui Jung considerate relevante pentru definirea brandurilor: Inocent, Orfan, Războinic, Protector, Căutător, Distrugător, Iubitor, Creator, Conducător, Magician, Înțelept și Bufon);
Modul 3 – Detalierea caracteristicilor arhetipurilor
În funcție de discuția de calibrare a nevoilor, se vor alege 2 arhetipuri relevante pentru brandul propriu de companie sau de produs, pentru care se vor aduce descrieri detaliate.
Exercițiu de grup: Vor fi exemplificate manifestări ale arhetipului în execuții de marketing pe marginea cărora se vor face discuții ghidate de deconstuire a semnificațiilor și motivațiilor exprimate.
Modul 4 – Arhetipurile și AIDA
O discuție și o perspectiva care schimbă paradigma de folosire a arhetipurilor în mesajele de comunicare.
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
8- 15
TRAINER
Camelia Purdila
Nivel curs
Începător -Intermediar
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
KRUK
„A fost o experiență plină de înțelesuri care a făcut lumina și ne-a răspuns la unele întrebări. Mai mult decât atât, am plecat cu multe întrebări deschise care ne-au motivat și cu dorința de a reflecta la ele pentru a găsi soluții aplicate pe brandul nostru.” Monica Graţiela Cabat, Marketing and Digital Collection Department Manager, KRUK România