Din culisele celei mai noi campanii “Etichetări greșite“ aflăm cât de importantă este cercetarea și insight-ul de produs, cum te pregătești pentru a lansa o inovație și cum îti alegi direcția strategică și de comunicare.
Valentina Vesler este parte din succesele grupului Valvis Holding înca de la începuturi. În ultimii 20 de ani a fost implicata în crearea și dezvoltarea de strategii de comunicare pentru branduri precum Dorna, LaDorna, Aqua Carpatica si Sâmburești.
Repere din discuție
00:03:08– 00:10:13 Cine este Valentina Vesler și cum a ajuns să conducă strategia de comunicare Aqua Carpatica, încă de la începuturile companiei?
00:10:14 – 00:12:47 Cum reușești, plecând de la bazele marketingului, să ai o viziune completă și una dintre cele mai puternice strategii în mai multe piețe? Mixul de marketing (cei 4P, USP, segmentare)
00:12:48 – 00:15:06 Cum îți asumi și comunici o poziționare
00:15:07 – 00:16:31 Relația brand agenție pentru o comunicare cu rezultate
00:16:32 – 00:23:26 Cât de importantă este cercetarea și insight-ul de produs? Riscurile și valorile pe care Aqua Carpatica și le-au însușit în crearea unui brand puternic?
00:23:27 – 00:29:47 Cum te pregătești pregătești pentru a lansa o inovație?
00:29:48 – 00:34:14 Brand ambasador vs influencer. De ce este important să privești brand-ul ca pe o persona și cum îi construiești personalitatea robustă, de sine stătătoare?
00:34:15 – 00:36:58 Segmente cheie și responsabilate socială
00:36:59 – 00:43:20 Care este logica din spatele acestei campanii “Etichetări greșite”? Alegerea direcției strategice și de comunicare când lansezi un nou produs.
00:43:21 Cum știi că o campanie este bună?
Citiți interviul integral pe Marketing Focus
Comenteaza