Din culisele celei mai noi campanii  “Etichetări greșite“ aflăm cât de importantă este cercetarea și insight-ul de produs, cum te pregătești pentru a lansa o inovație și cum îti alegi direcția strategică și de comunicare.

Valentina Vesler este parte din succesele grupului Valvis Holding înca de la începuturi. În ultimii 20 de ani a fost implicata în crearea și dezvoltarea de strategii de comunicare pentru branduri precum Dorna, LaDorna, Aqua Carpatica si Sâmburești.

Repere din discuție 

00:03:0800:10:13 Cine este Valentina Vesler și cum a ajuns să conducă strategia de comunicare Aqua Carpatica, încă de la începuturile companiei?

00:10:1400:12:47 Cum reușești, plecând de la bazele marketingului, să ai o viziune completă și una dintre cele mai puternice strategii în mai multe piețe? Mixul de marketing (cei 4P, USP, segmentare)

00:12:4800:15:06 Cum îți asumi și comunici o poziționare

00:15:0700:16:31 Relația brand agenție pentru o comunicare cu rezultate

00:16:3200:23:26 Cât de importantă este cercetarea și insight-ul de produs? Riscurile și valorile pe care Aqua Carpatica și le-au însușit în crearea unui brand puternic?

00:23:2700:29:47 Cum te pregătești pregătești pentru a lansa o inovație?

00:29:4800:34:14 Brand ambasador vs influencer. De ce este important să privești brand-ul ca pe o persona și cum îi construiești personalitatea robustă, de sine stătătoare?

00:34:1500:36:58 Segmente cheie și responsabilate socială

00:36:5900:43:20 Care este logica din spatele acestei campanii “Etichetări greșite”? Alegerea direcției strategice și de comunicare când lansezi un nou produs.

00:43:21 Cum știi că o campanie este bună?

Citiți interviul integral pe Marketing Focus

 

 

 

Knowledge sharing is caring.