Pentru a sprijini cursanții în pregătirea lor pentru programele de certificare Chartered Institute of Marketing (CIM), Institutul de Marketing, în parteneriat cu Oxford College of Marketing, oferă acces gratuit la cursul online Project Fundamentals Qualification. Indiferent de industria sau sectorul de angajare, managementul proiectelor reprezintă la momentul actual una dintre cele mai căutate competențe de pe piață. Institutul de Marketing oferă  astfel studenților beneficiul de a obține competențe-cheie în acest domeniu, precum și o certificare adițională.

Cursul este acreditat în Marea Britanie de Association for Project Management (APM) și va fi oferit ca bonus tuturor cursanților ce aplică pentru Certificatul Profesional în Marketing sau Diploma Profesională în Marketing, în intervalul  10-30 septembrie 2019.

Acest curs oferă o largă și cuprinzătoare introducere în  toate elementele legate de managementul proiectelor. Toate acestea integrate într-un program de training certificat oferă atât celor care coordonează deja proiecte, cât și celor care aspiră să facă acest lucru în mod competent ocazia să își structureze cunoștințele și să le aplice în practică. 

Programa este construită în jurul unei arii largi de noțiuni și concepte, de la planificare, comunicare, munca în echipă, la managementul riscurilor și al resurselor, monitorizarea și evaluarea proiectelor și asigură astfel o bază solidă  profesioniștilor care îl urmează de a-și maximiza potențialul în organizația în care lucrează. Cursanții vor avea acces la o gamă largă de material de studiu, precum si la sesiuni interactive, chestionare și podcasturi.

Cursanții Institutului de Marketing care optează pentru a obține această certificarea suplimentară pot susține o probă de evaluare tip test-grilă care cuprinde 60 de întrebări și poate fi susținută online oricând în primele 12 luni după înscrierea în cadrul cursului și achitând o taxă de evaluare de 135£. Accesul la acest training bonus se face după achitarea taxei de curs.  

 

Knowledge sharing is caring.