Învățați să generați și să actualizați rapoarte cu un un singur “click”
Sprijiniți-vă echipa cu un curs de management de date!
Cum vă ajută?
Power Query este unul dintre cele 3 instrumente de analiză a datelor disponibile în Excel: Power Pivot, Power Query și Power View.
Power Query permite:
- Importarea datelor din fișiere Excel, dar și de alt tip sau din alte surse externe ca de exemplu: directoare (foldere), fișere tip text, .csv sau .pdf, pagini web, baze de date (SQL server, access etc.).
- Transformarea datelor și curățarea bazelor de date în vederea conectării și combinării acestora pentru a răspunde nevoilor de analiză.
- Automatizarea “taskurilor” repetitive și complexe în Excel, actualizarea rapoartelor cu un “click”.
- Stabilirea conexiunilor între mai multe baze de date și salvarea acestora în Excel sub formă de tabele, Pivot Table sau PivotChart sau de conexiune în modelul de date (MD) și generarea unui Power Pivot.
- Stocarea datelor sub formă de conexiune și salvarea în Excel doar a rapoartelor finale, ceea ce permite lucrul cu un volum mare de date (peste milioane de rânduri puțin peste 1 milion în Excel).
Rezultate:
În urma participării la acest curs veți învăța :
- cum să automatizați prelucrări de date provenind din diverse surse (foldere, fisere tip text, .csv sau .pdf, pagini web), în vederea analizei;
- cum sa generați și să actualizați rapoarte cu un un singur “click”, plecând de la surse de date diverse (care pot conține milioane de rânduri),
- cum sa creați un Power Pivot și un grafic atașat.
Cui se adresează?
Cursul se adresează profesioniștilor din orice domeniu care lucrează cu volume mari de date, în vederea analizei și a raportării, este interactiv și conține modele și studii de caz. Sunt necesare cunoștințe de Excel, de nivel cel puțin mediu spre avansat (obișnuiți cu lucrul cu tabele și Pivot Table).
Structură curs
- importuri din:
- fișiere Excel (dintr-o singură foaie sau mai multe), .csv, .text, .pdf;
- director cu mai multe fișiere care conțin date necesare analizei;
- pagina web.
- tipuri de transformări de date:
- eliminare rânduri/coloane, divizare coloane, adăugare coloane;
- conversia și formatarea deferitelor tipuri de date: text, număr, dată;
- sortare și filtrare coloane, grupare date, transformare date din format matrice în format listă.
- tipuri de combinări și conectări de date:
- îmbinare/adăugare baze de date, crearea unei interogări referință/duplicat;
- crearea unei interogări Calendar necesară în lucrul cu Power Pivot;
- crearea unui Power Pivot.
Pentru participare sunt necesare un laptop cu Microsoft Excel cel puțin versiunile 2010, 2013 (în acest caz trebuie să instalați Power Query și Power Pivot în meniu. De preferat v. 2016) și conexiune la internet.
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
8- 15
TRAINER
Alina Stancu
Nivel curs
Intermediar
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
HERBALIFE
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.