Profesorul Leslie de Chernatony este unul dintre cei 50 de guru care au modelat viitorul marketingului, conform Chartered Institute of Marketing. Activitatea sa are o reputatie internationala, mai ales pentru ca a fost un deschizator de drumuri in brand management. Munca sa recenta in construirea strategica a brandurilor a ajutat companii din toata lumea sa dezvolte strategii de brand productive.

Oxford College of Marketing ne pune la dispozitie un material video in care Profesorul Leslie de Chernatony clasifica angajatii in patru  grupuri, dupa care prezinta rolul fiecaruia in dezvoltarea brandului intr-o organizatie.

Cele patru tipologii de care oamenii de marketing ar trebui sa tina seama  in dezvoltarea strategiei de brand sunt:

  • Campionii: povestitorii care raspandesc ideea brandului;
  • Agnosticii: cei care sunt interesati, dar care nu si-au luat inca angajamentul fata de povestea brandului;
  • Cinicii: cei care nu se implica in ideea brandului si nici nu sunt deschisi pentru asta;
  • Sabotorii: cei care, direct sau indirect, lucreaza impotriva ideii brandului.

Pentru materialul complet si pentru mai multe detalii despre fiecare grup in parte, accesati acest link.

[pb_builder]