Ce trenduri în marketing urmați sau urmăriți în 2014? Ce schimbări și ce oportunități interesante vă pot schimba perspectiva? Aflați mai multe din revista lansată de Institutul de Marketing, MARKETING FOCUS!
Cuvinte cheie: trenduri, schimbări, performanță, analiza succesului, era digitală, greșeli și analize, rezultate, interviuri cu specialiști în marketing.
Din sumar:
„Marketingul trebuie să înceapă să se întâmple din mers, să existe strategii coerente și pe termen scurt”, spune Andreea Coca (Qualitative Research Executive – GFK Romania).
„Mărcile proprii vor fi vedetele anului 2014”, preconizează Ștefan Chirițescu (Strategic Planner Graffiti BBDO).
Specialiștii repetă mantra anului – „Focus pe cei 3 C: co-creare, crowdsourcing și comunități!”.
- Redefiniți obiectivele campaniilor online
Performanța și rezultatele sunt imperative tot mai stringente pentru marketeri în acest an. Marius Sescu (Online Marketing Specialist & Founder – Advertica), Bogdana Butnar (Business Development, Head of Multiple Industries – Google) și Alexandru Negrea (Head of Facebook Dept. – Spada) amintesc problemele și obstacolele, dar mai ales oportunitățile și soluțiile de luat în seamă.
- Măsurați succesul cu inteligență
„Ce instrumente de măsurare ar trebui să fie cunoscute și folosite mai des de marketerii români în 2014?” – iată una dintre cele mai vehiculate întrebări „de sezon”. Fără un plan de marketing inteligent în care să-și facă loc cele mai bune și eficiente măsuri, nu putem vorbi de măsurare, crede Oana Dumitrescu, Head of Online Marketing – Zitec. Apoi, putem folosi ingrediente testate și adaptate pieței actuale și potrivite – 3 dintre cele mai utilizate sunt amintite de Ramona Radu, Social Media Specialist – WeBuzz Corp
- Pariați pe marketingul de conținut
Conținutul e noua reclamă! „Brandurile care reuşesc să genereze conţinut relevant vor avea o şansă în plus.” Dorin Boerescu (CEO 2 Parale) vede conţinutul ca pe un ingredient obligatoriu și identifică trei aspecte importante de luat în calcul când vorbim despre marketingul de conținut. Alin Stanciu (Founder & Managing Partner FashionUp.ro) e de părere că „avantajate în această luptă vor râmâne companiile care vând produse /servicii a căror achiziție trezește o emoție în consumator, fie că e vorba de engagement-ul consumatorului cu brandul respectiv sau de povestea asociată produsului achiziționat.”
- Redefiniți obiectivele campaniilor online
Performanța și rezultatele sunt imperative tot mai stringente pentru marketeri în acest an. Marius Sescu (Online Marketing Specialist & Founder – Advertica), Bogdana Butnar (Business Development, Head of Multiple Industries – Google) și Alexandru Negrea (Head of Facebook Dept. – Spada) amintesc problemele și obstacolele, dar mai ales oportunitățile și soluțiile de luat în seamă.
- Setați clar și inspirat prioritățile
Profesionalizarea ar trebui să fie prioritatea marketerilor în 2014. Despre specializare, evoluția pieței digitale de publishing, optimizarea calității audienței site-urilor – într-un interviu exclusive cu Dragoş Stanca, Managing Partner ThinkDigital Romania.
- Revizuiți harta mobile marketing din România.
Luați în calcul cele mai interesante și importante „mișcări” din 2013!
Descărcați gratuit revista MARKETING FOCUS!
[pb_builder]
Comenteaza