Insistam mereu si la cursuri asupra marketingului prin continut, solutii si planuri care sa va ajute sa atrageti sau sa va mentineti clientii.  Marketingul de continut nu e nici macar o abordare noua. Recente si importante insa sunt schimbarile pe care le aduce  tehnologia si contextul, mai ales in actuala  explozie de  informatii si intr-o societate cu interese  tot mai fragmentate.  Aplicatiile mobile ne aduc in pragul celui de-al patrulea val al marketingului continut, argumenteaza Scott Binker.

In marketigul online, primul val a debutat cu publicarea de informatii de catre companii, majoritatea in forma de  text si cu impact asupra performantei SEO. Al doilea val a fost generat de explozia social media si nevoia de a crea continut care sa se distribuie cat mai usor. A crescut ponderea materialelor cu impact vizual mare: spoturi video, fotografii, infografice, prezentari, ebook-uri. Al treilea val este generat de utilizarea tehnologiei pentru a maximiza personalizarea si a filtra continutul potrivit  pentru  audientele potrivite.

Principala limita a acestor trei variante este legata de pasivitate. Al patrulea val, in curs de agregare acum, inseamna proliferarea continutului interactiv, prin aplicatii participative.  Multe dintre companii nu au ajuns inca nici macar in era primului val. Cu atat mai salutar este efortul celor care reusesc sa lanseze proiecte inovative si in Romania. Cu ce probleme va confruntati in initiativele de continut in organizatiile in care lucrati?

 [pb_builder]

Knowledge sharing is caring.