AI Powered Leadership
Strategie, guvernanță și cultură pentru liderii care adoptă AI‑ul.
Cum vă ajută?
Programul adresează nevoile executive‑lor care trebuie să ia decizii rapide privind adopția AI:
- Definirea viziunii și guvernanței
- Design‑ul roadmap‑ului
- Schimbarea culturii organizaționale.
Combină studii de caz internaționale cu exerciții aplicate pe contextul propriei companii.
Cui se adresează acest curs?
C‑level executives, directori de strategie, board members, investitori.
Conținut
- AI Readiness Assessment pentru organizații.
- AI Strategy Canvas – vizualizarea oportunităților.
- Roadmap & Change Management – de la pilot la scalare.
- Ethics & Responsible AI – politici și procese.
Beneficii
- Înțelegi impactul AI asupra modelului tău de business.
- Creezi un framework de prioritizare a inițiativelor AI..
- Asiguri guvernanță, etică și gestionarea riscurilor.
- Deblochezi adoptarea prin cultura și competențele echipei.
Structură curs
Format: 4 ore executive briefing (on‑site sau live online) + 1 sesiune de follow‑up coaching de 90 min.
Metodologie: studii de caz, simulări de decizie, insight-uri aplicabile imediat
Număr participanți: limitat pentru eficiență maximă (10-15)
Trainer
Claudiu Gurguta – Consultant senior în MarTech și data strategy, cu experiență în proiecte internaționale de transformare digitală, inclusiv în cadrul McKinsey, Mondelez, Henkel și P&G, fondator TheDigital.
De ce acest training?
Executivii nu au nevoie de teorii, ci de direcție clară și instrumente aplicabile. Acest training este conceput exact pentru acest scop – să ofere claritate, inspirație și pași concreți de acțiune.
Număr recomandat de participanți
10- 15
TRAINER

Claudiu Gurguta
Nivel curs

Intermediar
Ce spun companiile?
HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.