AI & Marketing
Cum transformă AI performanța de marketing și vânzări
Cum vă ajută?
Acest program intensiv de două ore este conceput special pentru top management – directori generali, CEO, senior leadership – care au nevoie de o înțelegere strategică a modului în care AI schimbă regulile jocului în marketing și vânzări, dar de soluții și instrumente gata de testat și utilizat.
Fără a intra în detalii tehnice, cursul oferă un cadru clar pentru integrarea AI în planificarea strategică și optimizarea performanței comerciale.
Cui se adresează acest curs?
Manageri și lideri din companii care au nevoie să înțeleagă rapid și eficient impactul AI asupra strategiei comerciale, marketingului și relației cu clientul.
Conținut
- Cum influențează AI luarea deciziilor strategice în marketing și vânzări;
- Studii de caz relevante despre creșterea performanței comerciale prin AI;
- Cum poate fi AI utilizat în identificarea oportunităților de piață și optimizarea bugetelor?
- Ce înseamnă să fii un lider pregătit pentru AI? Exemple
Structură curs
Format: 2 ore, sesiune interactivă (online sau offline)
Metodologie: studii de caz, simulări de decizie, insight-uri aplicabile imediat
Număr participanți: limitat pentru eficiență maximă (10-15)
Trainer
Claudiu Gurguta – Consultant senior în MarTech și data strategy, cu experiență în proiecte internaționale de transformare digitală, inclusiv în cadrul McKinsey, Mondelez, Henkel și P&G, fondator TheDigital.
De ce acest training?
Executivii nu au nevoie de teorii, ci de direcție clară și instrumente aplicabile. Acest training este conceput exact pentru acest scop – să ofere claritate, inspirație și pași concreți de acțiune.
Număr recomandat de participanți
10- 15
TRAINER

Claudiu Gurguta
Nivel curs

Intermediar
Ce spun companiile?
HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.