Marketingul bine planificat și măsurat, motorul principal al business-urilor performante

Nevoi de training

Nevoia BCR România a fost să sporească abilitățile strategice ale membrilor echipei de marketing, punându-le la dispoziție instrumente și contexte de lucru care să facă din gândirea critică și analitică un mod de lucru preferat în abordarea situațiilor de business. Domeniile de luat  în considerare cu prioritate în cadrul conținutului programului de training au fost: ​​înțelegerea clienților, înțelegerea mediului extern, identificarea oportunităților, crearea de ínsight-uri și folosirea lor în toți pașii procesului de planificare strategică de marketing, instrumente de segmentare, poziționare și propuneri de valoare, strategie de brand, eficiența bugetului de marketing.

Soluţie

Academia de Marketing  BCR, 5 zile de traning și workshop de marketing folosind modelul de planificare strategică SOSTAC® livrat chiar de creatorul modelului, PR Smith.

S-a pus accent, pe lângă partea teoretică, pe lucrul în echipă, ca răspuns la provocările temelor de brief.

Trainingul dedicat a fost conceput în sesiuni de prezentare și sesiuni de lucru cu datele clientului, exemple și cazuri de succes, exerciții practice. Fiecare modul a fost urmat de sesiuni de lucru pentru consolidarea și aplicarea conceptelor răspunzând cerințelor briefului alocat fiecărei echipe.

Rezultate

30 de participanți mulțumiți, 3 echipe de lucru, planuri de acțiune dezvoltate pentru un an de zile, colaborarea și cooperarea între echipe

Academia de Marketing este proiectul care a reunit 30 de profesioniști activi în strategia de marketing a BCR, cu scopul de a alinia compania la nevoile clienților și de a utiliza optim instrumentele și criteriile comune în planificarea și măsurarea performanței de marketing.

Planurile de marketing, elaborate în sesiunile practice ale cursului, au fost prezentate, discutate și analizate împreună cu vicepreședintele de Retail și Private Banking al companiei, Dana Dima Demetrian.

Academia de Marketing BCR

Laura Mihăilă Andrei, Marketing Manager, BCR

“Participăm permanent la cursuri și conferințe, însă acest training și Paul ne-au adus «back to the basics», înapoi la lucrurile esențiale, care ajută echipele să se concentreze pe ceea ce este cu adevărat important pentru a livra rezultate de business și valoare pentru client.”

Laura Mihăilă Andrei, Marketing Manager, liderul și inițiatorul proiectului Academia de Marketing