“Disruptive Selling” este cartea de marketing a lunii propusa de CIM (Chartered Institute of Marketing) . 

Anii de glorie ai vanzarilor clasice este pe sfarsite. Consumatorii isi duc viata in lumea online, iar copamniile de succes folosesc concepte disruptive pentru a interactiona cat mai bine cu acestia. Cartea propusa de noi ajuta companiile sa se adapteze  erei digitale, astfel incat sa ajusteze oferta la cererea consumatorilor intr-un mod cat mai inovator.

Conceptele vanzarii disruptive de succes trebuie sa se bazeze pe o potrivire corecta a unei serii de factori, sa inteleaga ce motiveaza consumatorul, structurile organizationale adecvate, precum si cultura de afaceri (in ansamblu). ”Disruptive Selling” demistifica toate acestea si multe aletele. Contine studii de caz si exemple pertinente de organizatii ce folosesc genul acesta de tehnici disruptive cum ar fi AirBnB, Zaland si Bol.com.

Cartea o sa indrume cititorii sa arunce o privire mai critica asupra organizatiei si asupra modelelor de interactiune comerciala. Prezinta clar si explicit un cadru studiat cu atentie pentru vazarile disruptive si orientari practice care permit cititorilor sa le aplice cat mai rapid.

Nu are importanta industria, sectorul, sau marimea companiei, ”Disruptive Selling” este ghidul perfect pentru a ramane competitiv si de a reusi sa te adaptezi intr-o lume in continua schimbare.