Experienta oferita clientilor este cea mai noua arie a marketingului pe care se concentreaza in prezent cele mai profitabile companii mari din lume pentru a-si asigura succesul pe termen lung.

Impreuna cu Chartered Institute of Marketing Oxford College of Marketing am lansat pentru prima data in Romania un program de training si certificare internationala in Customer Experience. Pana pe 16 octombrie a.c.  facem inscrieri pentru sesiunea de evaluarea din aprilie 2018, in varianta de blended learning, care aduce in plus cursuri intensive si workshop-uri care au loc in Bucuresti.

Studiul cuprinde o parte teoretica – in intervalul octombrie-decembrie 2017 –  in care sunt prezentate si explicate notiunile si conceptele cheie si una practica – ianuarie-martie 2018 – in care participantii aplica ceea ce invata realizand o lucrare ( assignement) de 12 pagini care consta intr-un plan de marketing digital pentru organizatia in care lucreaza sau o companie la alegere intr-un context dat, stabilit in fiecare sesiune de Chartered Institute of Marketing (CIM).

Datele cheie sunt:

  • Finalizarea procedurilor administrative legate de inscriere si achitarea taxei de tuition in valoare de 3450 lei+ TVA: 16 octombrie
  • Induction: 20 octombrie 2017, 18:00- 20:00, Integral Edu;
  • Curs Digital Gateway; 2 noiembrie, 9.30 – 17.00, Integral Edu
  • Weekend intensiv: sambata si duminica, 28-29 octombrie, 9.30 – 17.00, Debbie Pearson, Radisson Blu
  • Alocare tutori si trimitere plan lucrare ( assigmenent), maximum 30% din lucrarea finala: 8 ianuarie 2018;
  • Workshop suport dezvoltare lucrare:  19 ianuarie, 14:00-18:00, Oana Sav, Integral Edu
  • Prima varianta  a  lucrarii  integrale trimisa catre tutori: 12 februarie 2018
  • Workshop suport dezvoltare lucrare:  23 februarie, 14:00-18:00, Oana Sav, Integral Edu
  • Inscriere si plata taxa membru si evaluare la Chartered Institute of Marketing (CIM): termen limita 2 martie 2018, moment in care veti obtine si numarul de membru CIM pe care vi-l solicita tutorii si centrul nostru de suport din Marea Britanie;
  • Predarea lucrarii finale : 26 martie 2018 (data postei din Marea Britanie)
  • Rezultate: 1 iunie 2018.

Toate intalnirile de suport fata in fata au loc la Bucuresti.  Cereti detalii si nu ratati inscrierile.

Inspirati-va din experienta a unui sintre cursantii nostri care au absolvit cu succes modulul de Customer Experience, Raluca Tanase, impartasita in link-ul de mai jos:

https://www.institutuldemarketing.ro/studentii-nostri/profesionist-in-customer-experience/

Knowledge sharing is caring.